Golf premiär 2020

Halllåj igen alla bloggisar/gästisar där ute!👋
 
"Long time - No see" som man brukar säga..
 
Det har varit ett rejält uppehåll nu som ni kanske har märkt..och det har varit väldigt roligt att se hur vissa av er har fortsatt att följa mig i hopp om att några nya inlägg kanske ploppar upp, så jag ber om ursäkt om jag har gjort er besvikna..Det har bara varit så mycket all den här tiden på ett eller annat sätt..ja ni vet - LIVET!🙉 
 
Hur som helst, så blev det lite "tjuvstarts premiär på driving rangen idag i det härliga vår värdet, JA man måste väl passa på vafan!😎 
Jag kan tänka mig att klubborna var lika glada som jag att få komma ut i det fria och lufta av sig lite, och jag kan nog nästan slå vad om att de har längtat efter rangen lika mycket som den har längtat efter mig liksom klubborna - hängde ni med där..??🤣 Det roliga är ju att även om det var fett länge sen man stod och slog så kändes det faktiskt som att det var nyligen, jag menar tiden går ju så förbannat fort också!😱
Det gick dessutom bättre än förväntat, så något taggad är man ju allt på att få komma ut på banan snart!
 
Blev sedan spontan picknick med familjen i närheten och lite femkamps lekar, vilket var väldigt annorlunda och roligt, att liksom bara få komma ut och släppa alla skärmar!
Så nog var man trött efteråt, och inte den där bittra: "jag-har-jobbat/alla-måsten-tröttheten" utan den där sköna tröttheten som när man liksom har fått arbeta med både kropp och själ ordentligt, dessutom fått vara ute i fyra timmar!🙏
Tränade ju innebandy igår också då sprang man ju såklart mycket - (gjorde fyra mål btw)🙌 sen cyklade jag till golfbanan och där familjen var idag, sen hem igen så nog med motion för den här helgen känner jag!😅
Vill verkligen också bara ge creed till Alla dessa som tar sig ut på helgerna (för att det finns faktiskt INGET dåligt väder, bara dåliga kläder, right!?)" och som passar på att anamma detta underbara väder på ett eller annat sätt, för man vet ju faktiskt aldrig när det kommer tillbaka igen..och det kan liksom vara allt ifrån att åka skidor, spela golf, motionera, springa, ta en fika, till att cykla - you name it!?
 
 
Så nu blir det en skön film som jag med ganska stor sannolikhet kommer somna dirr till!😴
 Tack för idag - slut för idag!👋
 
Peace and stay safe, peppar peppar/sprita sprita - (händerna!)
#CORONA!